Florin Megastar
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.

Florin Megastar


 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

 

 Salutare tuturor de la Elektra

In jos 
+5
morandina
bizarre_lovesongs
Diiana
alexya
Elektra
9 participan?i
AutorMesaj
Elektra
Incepator
Incepator



Numarul mesajelor : 10
Varsta : 36

Salutare tuturor de la Elektra Empty
MesajSubiect: Salutare tuturor de la Elektra   Salutare tuturor de la Elektra EmptyMar Mai 13, 2008 7:10 pm

Salut, numele meu este Orsolya (sau Orsi pe scurt), am 20 de ani, sunt studenta la Litere, viitoare profesoara de engleza si sunt din Baia Mare. Am dat peste forumul asta din greseala si mi-am zis ca trebuie sa ma inscriu imediat. Pe Florin il admir foarte mult pentru talentul lui si ma bucur ca am avut placerea de a-l cunoaste in Cluj in caravana Megastar. Foarte dragut Florin in realitate :>b: Imi place foarte mult muzica rock, dar nu numai si sunt o devoratoare de seriale si sitcomuri americane. De asemenea, o ador pe Elektra, cea din benzi desenate (nu Carmen Electra, Doamne fereste!), de aici si username-ul meu. Cam atat ar fi de zis...
Sus In jos
alexya
Incepator
Incepator
alexya


Numarul mesajelor : 17
Varsta : 34
Localizare : braila

Salutare tuturor de la Elektra Empty
MesajSubiect: Re: Salutare tuturor de la Elektra   Salutare tuturor de la Elektra EmptyMar Mai 13, 2008 7:17 pm

bun venit pe forum Elektra love hapyy
Sus In jos
Diiana
Fan
Fan
Diiana


Numarul mesajelor : 209
Varsta : 29
Localizare : Timisoara

Salutare tuturor de la Elektra Empty
MesajSubiect: Re: Salutare tuturor de la Elektra   Salutare tuturor de la Elektra EmptyMar Mai 13, 2008 7:28 pm

welcome smile hapyy hapyy hapyy hapyy hapyy hapyy hapyy love love :>:D<: :>:D<: :>:D<: :>:D<:
Sus In jos
http://dyanname.hi5.com/
bizarre_lovesongs
Moderator
Moderator
bizarre_lovesongs


Numarul mesajelor : 88
Varsta : 33